17 de novembre 2008

HI HA POESIA A SANT ANTONI

El fet es que estava convidada a un casament, i com ja es sabut “no tenia res que posar-me”, sortint de la oficina vaig voltar per l’entorn i a la Ronda Sant Antoni vaig trobar una botiga amb roba molt moderna però elegant, em va atendre la dependenta i mestressa, una senyora molt amable.
Em mostrava ara una brusa ara un conjunt, això m’és gran i això petit, la mida del mig? no la tinc, això es massa llarg etc.etc., mentre, anàvem parlant, el pes, la gana, les dietes, això del que parlem les dones, i em va comentar que ella és la 3a. generació d’una família vinculada al ram tèxtil i botiguers del barri, també em va dir que ella és poetessa i ha editat un recull de poemes on descriu, per exemple, “l’estrès” d’uns texans el dia abans del començament de les rebaixes, aquesta perspectiva amb va sobtar tant, que vaig creure que valia la pena donar-li la oportunitat que la gent la conegués.
El llibre es diu “Sonets i Xiulets d’una cafetera". Autora Maite Milà Bou. Ed. La Busca Poesia. 2007. Us garanteixo, una estona de bon humor un somriure, davant l’enginy de la autora i una mostra que la poesia també pot ser divertida. Núria - Aules

Actes d'Inauguració i cloenda de curs

www.flickr.com

Assemblea

www.flickr.com

25è Aniversari

www.flickr.com